Reklamace
Níže uvedené řádky Vám pomohou při případné reklamaci zboží zakoupeného na www.shop-heltakoop.cz.
Písemná reklamace
- Vytvořte písemný dokument (na počítači nebo čitelně napsaný rukou), který bude obsahovat: jméno, adresu, číslo telefonu, e-mail, číslo objednávky, číslo daňového dokladu, podrobný popis závady a podrobné vyjádření, jak a kdy se závada projevuje.
- K reklamovanému zboží přiložte dokument popsaný v bodě 1, kopii faktury (daňového dokladu) a záruční list (pokud jste záruční list neobdrželi, pak přebírá funkci záručního listu faktura).
- Zásilku odešlete na naši adresu - HELTA koop s.r.o., Běloveská 391, 547 01 Náchod
- O dalším průběhu reklamace Vás budeme informovat telefonicky nebo emailem.
Důležitá upozornění
Záruku na prodávané zboží poskytuje prodávající dle obecně závazných právních předpisů. Není-li uvedeno jinak, je záruční doba na produkty všech značek 24 měsíců. Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným použitím/používáním zboží, nebo jeho nevhodným skladováním.
Prodávající si vyhrazuje právo neuznat reklamaci v případě, že výrobce či jím pověřený odborný servis prokáže, že kupující neoprávněně do výrobku zasáhl nebo že došlo k mechanickému poškození zboží.
V Náchodě 31.10.2019