Jak nakupovat

Chcete vědět, jak probíhá objednávka ještě dříve, než si u nás něco poprvé objednáte? Je to velmi jednoduché. Předpokládejme, že jste si vybrali požadované zboží a vložili ho do košíku.

Hledání zboží

Máte-li zájem o konkrétní zboží, nejrychlejším způsobem k jeho nalezení je použití vyhledávání. Vyhledávat můžete hned dvěma způsoby:

  • v levé liště si vyberete požadovaný druh zboží (např. Kulečníkové stoly, Elektronické šipky, Stolní fotbálek a příslušenství…) a poté procházíte jednotlivé kategorie (např. kulečníky - karambol…), které najdete také v levém sloupci jako poddruh
  • vyhledávací box + našeptávač neboli prázdné políčko s tlačítkem "Hledat", které se nachází na horní liště vpravo. Stačí do něj zadat klíčové slovo nebo název zboží, našeptávač vám ihned nabídne dostupné možnosti (to znamená výrobky, které obsahují zadané klíčové slovo v kódu zboží nebo názvu) a poté kliknout na tlačítko „Hledat“ nebo zvolit klávesu "Enter" na klávesnici.

Nevíte si rady při výběru produktu? Nemůžete se rozhodnout, který je pro Vás ten pravý? Nerozumíte některému z pojmů? Nevadí. Obraťte se na naši poradnu, kde se Vám budeme snažit co nejpodrobněji odpovědět na nejčastěji kladené otázky v sekci "Napište nám" na levé liště dole. Na konkrétní položce zboží

Košík

V Košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili – přesný náhledový obrázek zboží, název zboží, vybrané varianty zboží, počet kusů (můžete libovolně měnit) a cenu bez a s DPH. Cena zboží je konečná a platná v momentě objednávky a nelze ji měnit.

Ceny zboží jsou platné v době objednávky a jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které by musel zákazník pro získání zboží zaplatit.

Kompletní obsah Košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na ikonu košíku s nebo tlačítko textem "zobrazit košík" v pravé horní části stránky.

Přihlášení

Pokud jste naším stálým zákazníkem, můžete využívat uživatelské rozhraní pro registrované zákazníky. Registraci můžete provést při první návštěvě našeho obchodu, aniž byste si museli objednat zboží z našeho e-shopu.

V uživatelském účtu si můžete nastavit:

 

  • sledování cen - u vašeho zájmového zboží budeme za Vás každý den sledovat a informovat Vás o dostupnosti nebo aktuální ceně vámi vybraného zboží
  • oblíbeného zboží - slouží k sestavení vašeho nákupu, ke kterému se budete chtít vrátit až po nějaké době např. za týden nebo měsíc
  • moje objednávky – zde je historie zboží, objednávek a jejich vyřízení, které jste v našem e-shopu nakoupili

 

Registraci do našeho obchodu můžete provést při první návštěvě našeho e-shopu nebo v průběhu první objednávky.

V našem e-shopu můžete nakupovat i bez registrace zákazníka. Při objednávce stačí odškrtnout možnost „Přeji si vytvořit uživatelský účet v tomto obchodě“.

Osobní údaje

Pro správnost objednávky je nutné uvést hlavně Váš e-mail (ten slouží jako hlavní komunikační kanál po dobu objednávky), popř.telefonní číslo, adresu bydliště, popř. fakturační adresu. Stejné informace zákazník uvádí, pokud se registruje do našeho e-shopu. Je možno zaškrtnout požadavek "Přeji si dostávat informace o novinkách a akčních nabídkách".

Kupujícímu, je poskytována ochrana osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb, ve znění pozdějších předpisů.

Doprava a platba

Výběr dopravy a platby bude nabídnut každému zákazníkovi při uzavírání objednávky. Zákazník má na výběr několik kombinací plateb a způsobů dopravy a je nutno si vždy vybrat z nabízených možností jejich zakliknutím.

  • Osobní odběr – zboží je možno odebrat přímo v sídle firmy, kde je i maloobchodní prodejna.
    • možno platit v hotovosti
    • možno platit převodem předem
    • možno platit na splátky ESSOX
  • Obchodní balík Česká pošta – zásilka doručena adresátovi obvykle do dvou dnů od podání do poštovní sítě s možností uložení zásilky na vaší poště. Lze zasílat zásilky o hcelkové hmotnosti do 30kg.
    • možno platit na dobírku (při předání zboží zákazníkovi doručovatelem)
    • možno platit převodem předem
  • Sběrná služba Radiálka – zásilka doručována adresátovi zpravidla do druhého dne od podání do doručovací sítě. Zásilku je možno zaslat na Vámi uvedenou adresu, kde se budete vyskytovat (třeba i do práce), doručovatel Vás může nejpozději 1 hodinu předem kontaktovat s potvrzením předání vaší zásilky.
    • možno platit na dobírku (při předání zboží zákazníkovi doručovatelem)
    • možno platit převodem předem
  • Vlastní doprava firmy HELTAKoop – zásilka doručena adresátovi v předem dohodnutý den
    • možno platit v hotovosti při převzetí
    • možno platit převodem předem
    • možno platit na splátky ESSOX

Pokud objednáváte více druhů zboží s rozdílnou dostupností, je pouze na vás, zda dáte přednost dodání co nejdříve (zásilky budou rozděleny a zboží, které je skladem, bude odesláno okamžitě) nebo počkáte, až bude všechno vámi objednané zboží skladem a my Vám ho poté pošleme najednou v jedné zásilce.

U všech typů dopravy (nevztahuje se na osobní vyzvednutí) si můžete posunout datum doručení až o 5 dnů.

V tomto kroku Košíku volíte také způsob platby. Vyberte si přesně ten, který vám nejvíce vyhovuje. Máte-li k dispozici dárkový certifikát nebo slevový poukaz, zadejte příslušný kód do kolonky Dárkový certifikát nebo poukaz a částka/sleva vám bude z objednávky ihned odečtena.

Shrnutí a odeslání objednávky

Před odesláním objednávky je Vám k dispozici její kompletní shrnutí. Zde vidíte všechno objednané zboží, počet kusů, celkovou cenu, výši odečtené částky z dárkových certifikátů, přehled slev ze slevových poukazů, cenu za dopravu apro doručení a fakturační adresu. Pokud jsou všechny údaje v pořádku, je třeba zaškrtnout volbu "Souhlasím s obchodními podmínkami" a dokončete objednávku stisknutím tlačítka "Dokončit objednávku".

Je dobré vědět

O každém kroku ve vyřízení vaší objednávky budete informováni e-mailem. Po celou dobu tak máte dokonalý přehled o tom, co se s vaší objednávkou děje a kdy můžete očekávat doručení vybraného zboží. Pokud si přejete zboží v objednávce změnit, stornovat nebo zrušit celou objednávku, kontaktujte nás telefonicky na čísle nebo e-mailem info@heltakoop.cz.

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky u zboží označeného pojmem „Není skladem“ v případě, že zboží již není možné dodat ani nahradit jiným modelem a zákazník toto před samotným vznikem kupní smlouvy neakceptuje. Prodávající zákazníka o této situaci informuje. Byla-li část nebo celá objednávka uhrazena, budou zákazníkovi peníze vráceny.

Aktuality
03.01.2011

ZDARMA hroty ke každému terči

Ke každému objednanému šipkovému terči obdržíte ZDARMA navíc 200 kusů značkových hrotů + 20 kusů hrotů "E-point".

03.01.2011

ZDARMA příslušenství kulečníku

Ke každému kulečníku je dodáváno zdarma kulečníkové příslušenství ve standartním provedení.

Anketa
Jaké hře dáváte přednost?
 
Kulečník 73.9%
 
Poker 10.1%
 
Napište nám

Nevíte si rady s výběrem? Rádi Vám pomůžeme.